Szablon wykonała Zochan dla Ministerstwo Szablonów

sobota, 7 lutego 2015

Po przerwie?

Yo wszyscy... Weszłam... i ogólnie obserwowałam... co sie dzieje na blogu...
Nie rozumiem was....Myslałam nad usunięciem witryny... z myślą, ze nikt juz tu nie wchodzi

A Tu po moim zdziwieniu jest was wiecej...
Powiedzcie... kto w ogóle tutaj jest?
Zaczynam od nowa blogowanie,...
Ale czy zostawic tego bloga czy go usunąć?
A także, jakie opowiadania... jakie paringi..
Byście ode mnie oczekiwali?





Czekam na wasze opinie...
Moze... Pokażcie, ze w ogóle tutaj jesteście, i nie zapomnieliście o tej skromnej stronce...
Kazdy, kto to przeczyta, i chce bym pisała dalej,... niech skomentuje, i moze oczywiscie dodac, co mam zmienic, co pisac... i wszystko <3
Jestem otwarta na wasze pomysły

9 komentarzy:

  1. Yatta! Fajnie, że wróciłaś :D
    Ja tu jestem i obserwuję ^^ Nawet jeśli zauważyłam ten wpis dopiero teraz xD
    Zostaw tego bloga :) Nie mam zbytnio wymagań jeśli chodzi o paringi, ale żeby było yaoi :D Np. SasuNaru, ItaNaru, NejixKiba ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zostawiaj znaczy! * Bosz.... Pogubiłam się w mojej wypowiedzi xDDDDDD

      Usuń
    2. To już nie wiem. Zostawić czy nie? XDDD

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U...uh...
      No nie wiem....ja..
      Myslisz...ze powinnam usunac tego bloga?
      Moje hiastorie...

      Usuń

  3. Chodziło mi o to, żebyś pisała dlaej! Eh.... Sama się pogubiłam xD Okej, powiem już tak całkiem ostatnie słowo no! Zostaw, bo ja najpierw piszę a potem myślę xD Przepraszam, że tak namąciłam i mówię zostaw i jeszcze raz przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja zrozumiałam to tak: zostaw, że zostawisz bloga pustego i nie będziesz dodawać, a nie zostawiaj, że będziesz dalej pisać i nie zostawisz tego bloga samego xD
      Inaczej zinterpretowałaś niż ja :3

      Usuń
    2. Czyli zostawic tego bloga, a zalozyc nowego?

      Usuń