Szablon wykonała Zochan dla Ministerstwo Szablonów

piątek, 13 czerwca 2014

przepraszam wybaczcie

Niestety muszę zawiesić działalność dodawania rozdziałów. Musicie mi wybaczyć i być cierpliwi, niedługo dodam 2 rozdział SasoDei
Wiecie co to znaczy mieć wielkiego pecha co nie? Ja takiego miałam... mam właśnie dodać 2 rozdzialik a tu taki wstrętny wirus pod tytułem ,,koń trojański " wyłączył mi komputer i rozdzial się nie zapisał :'(
Postaram się dodac nowy rozdział w następny czwartek (19.06)
Mam nadzieje, że wybaczycie mi to, właśnie się dostałam do laptopa cioci i zmieniłam notke, aby był opis czemu jest zawieszony :( Na prawde Gumene!!!
Licze, ze nie zostane skreślona, a co najmniej nie ja, ale ta historia, ten blog, a czytelnicy będą przy mnie do końca działalności.

Do zobaczenia w nastepnej notce i na prawdę przepraszam

1 komentarz:

  1. O bożenko
    dziękuję, że żyjesz jednak ;-;
    Dobrze, że chociaż będziesz dodawać, bo ja wchodzę prawie codziennie by się upewnić czy nie ma nowego rozdziału <3
    Czekam z niecierpliwością *-*
    HDS 27

    OdpowiedzUsuń