Szablon wykonała Zochan dla Ministerstwo Szablonów

piątek, 27 czerwca 2014

Małe zawieszenie...

Niestety ale nie mam pomyslu na kolejne rozdziały.... mówi się na to ... całkowity zanik weny twórczej :\
Nie będę dodawala rozdziału przed najbliższy tydzień... może coś wymyśle... a jeśli nie licze na to, że dacie mi pomysl na nowe opowiadanie... wiem wiem. Chcieliście SasoDei...Ale nie mam na prawde pomysłu na rozdzial 3 -,-
Ja... zawiodlam jako pisarka tutaj wszystkich czytelników i siebie... najbardziej siebie... mialam już kilkanaście blogów i zawsze nie wychodzilo z nim... chcialam, by ten byl inny...

,,Ciemność...
Pustka...
Załamanie...
Ściga mnie potwór zwany życiem...
Plecie swą ogromną pajęczą sieć
I tylko czeka na bezbronną osobę
Zbyt słabą by się bronić...
Złapał mnie... świat...
Wgryza się we mnie jak zaplątaną w sieci muchę...
Pożera mnie, wgryza się we mnie coraz głębiej i głębiej...
Nie widzę już jasności...
Nadzieja prysła...
Płomień zgasł...
A świat wgryza się we mnie...
Pożera mnie...
W całości...
Do granic...
Ja już nie istnieję..."
 Tak się czuje... Ja nie moge istnieć... wszystkich zawodze... zawiodlam wasze nadzieje co do tego opowiadania... gumene... W komentarzach chce zobaczyć wasze opinie na temat mojego pisania... Piszcie... czekam na wasze opinie..
Okropna pisarka...
Ty nie powinnaś pisać
Spodziewam się czegoś takiego :(
Przepraszam bardzo... do zobaczenia MOŻE w następnej notce

,,Marzenia się nie spełniają,
Tylko okrężną drogą mijają.
Nie chcą uszczęśliwiać siłą,
Wolą być rzeczą dla ludzi niemiłą,
Myślę i myślę cały czas,
Me marzenia dawno poszły w las.
Trudno, czas pogodzić się z tym,
Z fałszywym uśmiechem Twym...
Odchodzę do ciemnego boru,
Nie będzie czyjegoś wyboru.
Tylko moje zdanie się liczy,
Marzenia dawno pozostały w dziczy.
Będę sama." ~strawberryjerry
 
 

4 komentarze:

  1. Czytałam mnóstwo różnych blogów, ale żaden nie może równać się z twoim. Masz wielki talent.. i zapewne wielkie doświadczenie w pisaniu opowiadań. Z resztą wiesz, jak bardzo uwielbiam twój blog, chociażby dając na przykład nasze rozmowy "Kiedy następny rozdział~? >u< Ale.. Ale jak to dopiero w piątek?! ;_; Ja chcę dzisiaj! ;-;" xD Jeśli brakuje ci weny, z chęcią pomogę w pisaniu :'3
    ~Tajemniczy Dei-Chan :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę, że przez brak weny od razu zawieszanie nie ma sensu. Zamiast zawieszać po kilku dniach mogłabyś odczekać miesiąc i zawiesić, bo może przez ten czas zła wena wróci. Chociaż mam nadzieję, że wpadnie ci pomysł niebawem do głowy i wrócisz do nas. Do tego nie musisz się zmuszać do dodawania rozdziału. Możesz wyznaczyć sobie ile dodasz w danym miesiącu i tego trzymaj. Jak masz wenę to pisz - będziesz miała co dodać w następnym miesiącu, jakby wena uciekła. Ja tak robię i mój blog jak na razie dobrze się trzyma. Nie wiem czy to logicznie wytłumaczyłam, ale mam nadzieję, że tak (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz bardzo dobrze,nie jestem bóg wie jaką znawczynią , ale podoba mi się to jak piszesz.Życzę duuużo weny :3 ~ Ktoś

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog, to jeden z tych, który jest w moich zakładkach, a jest ich nie wiele. Większość ludzi pisze coś "TYPOWEGO", czyli nudnego. Ty miałaś za to inne, ciekawe pomysły. Niestety wiem, jak to jest kiedy wena upływa gdzieś i nie chce wrócić ;-; To jest okropny etap w pisaniu, ale kiedyś wróci!
    Będę tu wciąż zaglądać, czy przypadkiem czegoś nie dodałaś ^_^ <3
    27

    OdpowiedzUsuń