Szablon wykonała Zochan dla Ministerstwo Szablonów

czwartek, 21 sierpnia 2014

One shot Deidara x Sasuke ,,Muzyczna przygoda"

Przepraszam, ale musze to na rozpoczęciu napisać...
Coraz mniej komentujecie posty...
Nie wiem, czy wam sie nie podoba czy co?
Ja po prostu czasem uważam, ze nie mam dla kogo pisać... ponieważ wy, nie komentujecie... wiec skad mam mieć pewność, ze ktoś to czyta?
Dobra... Licze na komentarze pod tym postem.... *smutna Madzia :( *
A jeśli niektórzy nie wiedzą, można u mnie dodawać komentarze bez konta, po prostu ustawia sie na anonima
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Jak to możliwe?!- krzyknąłem na chłopaka- Teraz?! Akurat przed koncertem?! Musiałeś zlamać ręke?! Główny gitarzysta... Trzymajcie mnie... - wachluje sie tekstem piosenki
-Przepraszam... już sie taknie denerwuj... Deidara... Moge poprosic Sasuke, by z wami zagrał...- mówił słabo, na co głośno westchnąłem
Odwróciłem się od niego, specjalnie,zamachując się i uderzam go swoimi długimi blond włosami.
-Niech przyjdzie jutro... Na próbę, musze sprawdzić, czy sie nadaje...- wychodze z sali nagraniowej
Cicho wzdycham- Nikt nie wie, jak trudno być kapitanem zespołu rockowego... i to jeszcze najlepszego w całej Japonii...
-Chciałbym wreszcie spędzić jakąś ciekawą noc z jakimś chłopakiem...- mruknąłem do siebie- Może znów z Saiem sie spotkać... - kręce głową- Nie to miał być szybki numerek...Może Naruto? - wyjmuje telefon z kieszeni i szybko wybieram numer chłopaka- Yo Naruto
N:Siema Deidara, już po próbie?
-Um, całkiem dobrze... ale ten dzień był całkiem nerwowy...
N: A co sie takiego stało?
- Nie warto mówić...- wzdycham- No wlaśnie,co dziś robicie z Kibą?
N: Nie mamy nic w planach, a co chcesz sie spotkać?
- Um
N: Pewnie ostatnio w ogóle seksu nie uprawiałeś, zgadłem?- zaśmiał sie przez telefon
-Tak kurwa! Oto chodzi! Chce sie zabawić!- wykrzyczałem do słuchawki
N: U mnie, dziś o 18.00 Czekam na ciebie, caluski brachu, pa - rozłączyłem sie
Spojrzałem wkurzony na telefon, zablokowalem go i włożyłem do torby, zakladajac okulary.
Naruto, chociaz jesteśmy  przyjaciółmi umie mi pomóc ... Nie tylko w sprawie nie wyżycia... Przyjaźnimy sie od 7 lat, jesteśmy dla siebie jak bracia... To, ze czasem uprawiamy seks... Albo z jego chłopakiem, Kibą...  Jest dla mnie oparciem... Ale nic nas nie łączy, po za przyjaźnią- wzdycham idąc w stronę przed mieści
Gdy wreszcie doszedłem do domu, oczywiście zlkatowany przez fanów, ponieważ odsłoniłem oczy, musialem uciekać przez kilka przecznic.Gdy wreszcie wszedłem do domu, opadłem pod drzwiami.
-Czasem bycie sławnym jest męczące...- wzdycham, wstaje i ide do łazienki, podśpiewując nową piosenke Why does it feel like night today?
Something in here's not right today
Why am I so uptight today?
Paranoia's all I got left *
Gdy sie umyłem, myślałem tylko, w co by sie ubrać.. i z kim najpierw sie zabawić...
Podobno Naruto jest ostatnio chory... - wzdycham- Ale moze na loda da sie skucić...- ubieram sie i szykuje do wyjścia.
############# 3H później
Pukam do całkiem dużego domu.
-Deidara! - drzwi sie otworzyły, a na mnie rzucił sie roześmiany blondyn- Miło cie znów widzieć! - daje mi całusa w policzek
-Cześć Naruto- uśmiecham sie- Jak sie czujesz? - patrze na jego całkiem bladą twarz
-Wystarczająco dobrze, by sie troche zabawić - oblizuje usta
Czując, że sie troche podniecam, ciagne chłopaka do domu.
Naruto jest bardzo przystojnym, wysokim lecz nie tak jak ja blondynem o pięknych błękitnych oczach... Gdybyśmy nie byli jak bracia, byłby już moim chłopakiem- zaśmiałem sie w duchu- Kiba zaś jest niższym brunetem, równie pociągającym jak Naruto.
-Siema Kibuś! - uśmiechnąłem sie do gołego chłopaka, przez co na moją twarz weszły zdradliwe rumieńce
-O hej Deidara.- szczerzy sie- Już sie podnieciłeś...- zaczyna sie śmiac- Sorcia, dopiero po kąpieli jestem
Westchnąłem cicho, pokazalem do chłopaków, że przyjde za kilka minut i poszedłem do lazienki. Wolno sie rozebrałem, owijając biora ręcznikiem, nie zwracając uwagi na juz podnieconego członka.
Gdy wróciłem do pokoju blondyna, siedzieli już na łóżku.
-Dobra chłopaki...- Naruto wstal, a ja usiadłem na jego miejscu- Ustalamy plan działania...- brunet otworzył usta, ale blondyn był szybszy- Tak, wiem Kibuś, ze ty będziesz cały czas moim ukesiątkiem, ale też zabawisz sie z Deidarą, dobrze?- kiwnął głową
-Deidara idzie na pierwszy ..ogień..- brunet zarumienił sie znacząco, patrząc na dość duży namiot w ręczniku
Zaśmiałem sie i spojrzałem na Naruto, a on tylko kiwnął głową, podszedł do mnie i kucnął przy moich kolanach, wkładając głowe pod ręcznik.
-Naruto...- jęknąłem gdy jego język dotknął mojego penisa
Wiedzial, że to lubie, jeździł językiem po całej jego długości, bawiąc sie czubkiem. Po chwili wziął go całego do ust i zaczął poruszać głową, wypelniając moje ciało rozkoszą i ekstazą . Po kilku ruchach doszedłem z cichym jękiem w usta blondyna.
-Dobra, chłopie, teraz zabawa... - patrzy sie na bruneta- Kibuś... Słonko, pewnie nie chcesz dziś, prawda?
-Naruto... Ja nie.. nie chce - mruknął cicho, na co blondyn podszedł do niego i przytulił, szepnął coś do ucha, po czym brunet wyszedł z pokoju
-Co jest Naru?- patrze na chłopaka zmieszany- Co jest z Kibą?
-Nic takiego...- wzdycha- Nie lubi tego robić z nikim innym oprócz mnie... Namawiałem go z tysiąc razy dzisiaj... Ale teraz sie zbyt wystraszył.... sorka...
-Nie no spoko Naruto... Spróbuje jutro sobie coś wymyśleć... Może pójde do gej klubu?
Wychodze z pokoju, idąc do lazienki i obierajac sie.- No cóż, jutro musze coś ze sobą zrobić bo oszaleje...- wychodze z łazienki, żegnam z chłopakami i wracam do swojego domu.
################# Następnego dnia w studiu nagraniowym
-No to gdzie jest ten Sasuke?- zaspany podchodze do starszego Uchihy
- Powinien tutaj zaraz być, Deidara.- uśmiecha sie, a ja zdenerwowany 10 minutowym spóźnieniem chłopaka, chodzę po całej sali
Po kolejnym kwadransie czekania, wreszcie do sali wszedł chłopak, o czarnych włosach i oczach, trochę niższy ode mnie, ale dobrze zbudowany- Fajnie by bylo go przelecieć...-- wzdycham
-Dobra Uchiha, pokazuj swoje zdolności.- mruknąłem cicho, starając sie nie patrzeć na jego zgrabny tyłeczek
-Jasne, spoko...- przyjrzał mi się, aż poczułem jego chłodne spojrzenie na dolnych partiach ciała,
Chłopak wyjął z pokrowca swoją gitere i zagrał mi 3 nasze kawałki. Byl lepszy od Itachiego, lepsze wyczucie rytmu... Nawet Itachi nie umie tak idealnie zagrac tych piosenek
########### Kilka godzin później
-Sasori, nawet nie wierz, jak trudno znaleźć kogoś do uprawiania seksu!- odstawiam 3 kieliszek sake i rozglądam sie po sali gej klubu, w poszukiwaniu zwierzyny
Musze znaleźć kogoś, tego wieczoru... Musze... bo nie wytrzymam i zgwałcę własnego psa, którego nie mam...- patrze na otwierające sie drzwi do klubu- O... Czy to nie Sasuke Uchih... SASUKE?!
Podrywam sie szybko od stołu, zamawiam dwa drinki i wolno podchodze do chłopaka z nimi.
-Siema Sasuke, drink dla ciebie.- uśmiecham sie dając chlopakowi dużo procentowy napój
-Dzięki Deidara...- bierze drinka, i wypija go
########### kilkanaście drinków później
-Deidara... wiesz, ze  mi sie hik.. podobasz?- uśmiechnął sie wchodząc do mojego domu,
-Sasuke... jesteś pijany... nie wiesz co mówisz...- pomagam chłopakowi przy chodzeniu, by sie nie wywrócił
Biore go na ręce i zanosze do swojego pokoju, kłade na łóżku i siadam przy nim.
-Deidara... hik... kochaj sie... ze mną- podniósł ręce w moją stronę i przyciągnął mnie do siebie calując
Zszokowany oddawałem pocałunki, pozwalając by język chłopaka dominował. Po kilku minutach oderwałem sie od niego by zaczerpnąć powietrza, ustałem nad nim na czworaka, zdejmując z niego kuszule i całując jego odsłonięte cialo. Gdy doszedłem do jego sutków i zacząłem je ssać i lizac, przygryzajac na zmiane, chłopak zaczął jęczeć.
-Dei..dara... Prosze... pokaż sie... cały...- uśmiechnąłem sie, zdejmując z siebie koszule i kontynuującmokry szlak po jego ciele
Gdy doszedłem do jego spodni, bez skrępowania zdjąłem je z chłopaka, wstałem i podziwiałem jego penisa z zachwytem
-Wiesz... jesteś cały piękny...- czarnowłosy zasłania oczy rumieniąc się, a ja biore jego męskość w usta, zaczynając ruszać głową
Jaki on jest cudowny... Kyaa!! Już chce być w nim ^^ - przymknąłem oczy słysząc jęki chłopaka, które oznaczały, ze jest mu dobrze. Położył dłonie na mojej głowie i docisnął ją do swojego krocza dochodząc z głośnym jękiem mojego imienia
-Słodki... - wstałem oblizując twarz i dłoń
-Dei..dara.. chce... cie poczuć... w sobie... teraz...- jęknął rumieniąc sie jeszcze bardziej
Zdjąłem z siebie spodnie z bokserkami i włożyłem w jego dziurke od razy 2 palce, gwałtownie nimi ruszajac i rozciągając go, o dziwo bez żadnej reakcji. Dołożyłem 3 palec, rozciągnąłem go do końca i wszedłem w niego cały.
-DEIDARA!- krzyknął a z jego oczu polały sie lzy
-Przepraszam, zaraz będzie ci dobrze- zacząłem sie w nim wolno poruszać
Wykonywałem pchnięcia w różnych kierunkach by znaleźć jego punkt. Gdy wreszcie na niego trafilem, chlopak glosno jęknął, poryszul gwałtownie biodrami, dłońmi łapiąc moje ramiona, a nogi zakłądając na moje biodra.
-Sa..Sasuke....- wykonałem jeszcze kilka pchnięć i doszedłem w chłopaku, opadając na niego.
Po chwili wyszedłem z niego i położylem sie obok chlopaka.
-Dziękuje... Sasuke... To było ...- nie dokończylem, bo chłopak pocałował mnie w usta
-Podobasz mi sie... Chyba cie kocham- zarumienił sie
-Ciesze sie... a teraz śpij...- przytulilem go i usneliśmy wtuleni w siebie

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No to witam na najdłuższym moim rozdziale... Prosze... skomentujcie
....

6 komentarzy:

  1. To co piszesz moim zdaniem jest świetnie nie możesz usunąć bloga codziennie go czytam świetny jest masz talent do pisania

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie usuwaj to jest świetne teraz mamy jeszcze wakacje pewnie czytamy to ba komórkach i nie mamy jak napisać komentarza wybacz nam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli usuniesz bloga, załamię się ;-; Większość osób czyta opowiadania na komórkach, gdzie nie mają jak komentować, więc nie przejmuj się brakiem komów ;u; A co do one-shot'a, naprawdę świetny >u<

    OdpowiedzUsuń
  4. Shocik świetny! Bloga ani się waż usuwać ;__; I piosenka w shocie to Linkin Park nie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ek tak wgl to mam pytanie kiedy będzie 3 rozdział SasoDei.? :)

    OdpowiedzUsuń