Szablon wykonała Zochan dla Ministerstwo Szablonów

niedziela, 6 lipca 2014

Moj pierwsze One shot - NaruSasu

,, Dziekuje Ci Sasuke... Za wszystkie nasze wspólne noce wypełnione rozkoszą i podnieceniem... Za te 4 lata przepełnione miloscia i wspólną adoracją...
Dziekuje Ci za wszystkie milo spędzone noce, a także za wszystkie nasze kłótnie. Za każde wspolnie przeżyte chwile z przyjaciółmi i łóżku.
Dziekuje, ze jako pierwszy wyciągnąłeś do mnie pomocną dłoń, zaakceptowałeś i pokochałeś...
Dziekuje za wszystko... Juz nie wrócę... Musze zakończyć nasza znajomość... Zniszczyc wszystkie te lepsze jak i gorsze więzi... Chce zapanować nad Kyuubim... Niestety do tego musze nie mieć żadnych więzi...
Dziekuje za twoja milość... Która pomogła mi przetrwać trudne chwile ... Żyj i zapomnij o mnie.... Wyrzuć mnie ze swojego serca i pamięci...
Dziekuje... Wiesz, ze Ciebie szczerze kocham...
Twój ukochany
Naruto"
Odkładam kartke i długopis by po chwili odłożyć ukończony juz list pożegnalny na szafkę nocną.
- Kocham Cie... I dziekuje za wszystko...- składam ostatni pocałunek na jego malinowych ustach
Przed wyjsciem na szyi chłopaka zawieszam swój niebieski naszyjnik. Wstaje i zakładam pieczęcie, by po chwili zniknąć z mieszkania chłopaka i pojawic sie przed brama główną do Konohy. Po moich policzkach płyną łzy.
- Przepraszam...
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No oto mój pierwszy One shot na tym blogu.... Na razie nie mam pomyslow na rozdzial 3... Ale pewnie nie dlugo dodam.... Musze jeszcze wymyśleć shota z MadaIta... Czekam na komentarze jeśli chodI o tego shota :) Dziekuje za ponad 5 000 wejść... 97 komentarzy i 18 obserwatorów <3

5 komentarzy:

  1. No więc tak to 1 opo które przeczytałem na tym blogu ale bardzo mi się spodobało.Myślę że częściej będe tu zaglądać :) Życze ogromnej weny w kolejnych opo.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne i szkoda ze tekie krotkie :')
    (przepraszam, za brak polskich znakow, jednak klawiatura nie ta XD )

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalne się popłacze takie to smutne ale, i fajne. Życzę weny i proszę o więcej...


    A.W.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny one-shot, tylko szkoda że taki krótki, bo aż chce się więcej :D Życzę weny przy kolejnych notkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ale szkoda że krutkie UWIELBIAM TWOJE ONE SHOTY

    OdpowiedzUsuń