Szablon wykonała Zochan dla Ministerstwo Szablonów

piątek, 18 lipca 2014

E to... Ohayo? :P

No to tak, oto krótka notka podliczająca... Niestety Moja koleżanka chociaż się starała nie pomogla mi zrobić kolejnego rozdzialu... No to ... Chyba zniszcze to opowiadanie...One Szoty:
MadaIta
NaruFuu
Są w przygotowaniu... mam zamiar je troszeczkę, dłuższe zrobić, temu tyle musicie na nie czekać... Szukam inspiracji na nowe długie opowiadani.... Ale zawsze na jakie wpadam to jest NaruSasu... albo NaruIta O.o
Dziwny jest ten świat -,-
Może pomożecie mi z nową fabułą ? Albo nad nowym... wszystkim xD
Postaram się w najbliższych dniach dodać Prolog... albo chociaz 1 rozdzial :)
Musiałam się odezwać.... Dać znak ze żyje! xD
Uwaga....
Żyję!!!
No to tak, Najbardziej mi pasuje opowiadanie ItaNaru....
Sasuke zrywa z Naru po 5 latach.... a Naru jest tak załamany, że stara się popełnić samobójstwo. Trafia do szpitala, a po kilku dniach wraca do domu. Itachi jest psychologiem i pomaga mu wyjść z traumy... Gdy Sasuke dowiaduje się, że Naruto zna Itachiego jest wściekły i będzie próbował zastraszyć Naruto, zeby zerwał z nim wszystkie kontakty i wyjechał z Konohy...
Myślicie ze może być? :)





No to do zobaczenia później.... No i Czekam na komentarze ;)
A no i Najważniejsza część tej notki xp
DZIĘKUJE ZA 6000 WEJŚĆ!!!

3 komentarze:

  1. Brzmi ciekawe, wieny zycze

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, chcę przeczytać to opowiadanie, nie ma co *-* Życzę weny oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli chodzi o SasoDei ja bym może mogła coś spróbować wymyślić. :B Wee nie mogę się doczekać mego MadaIta.

    OdpowiedzUsuń